گرت بیل در صفحه فیسبوکش عکسی از کفش جدیدش گذاشت و نوشت : 

 

از آدیداس فوتبال تشکر میکنم بابت کفش f50 جدیدم . رنگش را دوست دارم ! و نمیتونم صبر کنم تا در اولین بازی با این کفش ها بازی کنم

 

متن اصلی :

Thanks adidas Football for my new #F50 boots, love the colour! Can't wait to play in them for the first time

 http://www.shiaupload.ir/images/46682169967820439752.jpg



تاريخ : سه شنبه 21 آبان 1392 | 13:2 | نویسنده : ابوالفضل فرج وند |

http://www.shiaupload.ir/images/91568243447082170675.jpg

آمار کریستیانو رونالدو رفته رفته ویرانگر تر می شود. تقریباً هر بازی که او به میدان می رود، رکوردی شکسته می شود.

هت تریک او در مقابل رئال سوسیداد (در جریان پیروزی 5 - 1 رئال مادرید)، 19مین هت تریک او در لیگ اسپانیا بود.

حالا کریستیانو در تعداد هت تریک های تاریخ لالیگا، با رکورد اسطوره والنسیا، موندو، برابری کرده است و تنها 2 هت تریک دیگر تا رسیدن به رکورد زارّا و دی استفانو فاصله دارد.

رونالدو با 19 هت تریک، بالاتر از بازیکنانی مانند، لیونل مسی (17)، سزار (16)، لانگارا (13) و پوشکاش (12)، قرار دارد.

علاوه بر این، تأثیرات او در ضربات آزاد نیز قابل بحث است؛ رونالدو اکنون برای رئال مادرید 20 گل از روی ضربات ایستگاهی مستقیم به ثمر رسانده است، یعنی یک ضربه بیشتر از تعدادی که رونالدینیو برای بارسلونا به ثمر رسانده بود.

از آن 20 ضربه ایستگاهی، 14 تای آنها را در لیگ به ثمر رسانده است. در 20 سال گذشته، تنها روبرتو کارلوس و رونالدینیو آماری بهتر در این زمینه از بازی داشتند.

در مجموع، کریستیانو رونالدو 225 گل در 216 مسابقه برای رئال مادرید به ثمر رسانده است و اکنون شمار گل های خود در سال 2013 را نیز به 62 رسانده است. آماری چشمگیر از بازیکنی چشمگیر!

 

بازم بگید مسی بهتر(اصلا الان این حرف یه جوک شده خخخخ)



تاريخ : دو شنبه 20 آبان 1392 | 14:13 | نویسنده : ابوالفضل فرج وند |

مسی و نیمار = 18 گل تو این فصل

کاوانی و ایبرا = 23 گل تو این فصل

فرمانده رئال ( رونالدو) به تنهایی= 24  گل تو این فصل

 



تاريخ : دو شنبه 20 آبان 1392 | 14:9 | نویسنده : ابوالفضل فرج وند |

از سوی کارلوس کی‌روش، اسامی 27 بازیکن ملی‌پوش برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اسامی 27 بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی کشورمان در حالی اعلام شد که نام 6 بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در آن به چشم می‌خورد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر اعلام شد:

رحمان احمدی، حامد لک، دانیال داوری، مهرداد بیت آشور، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، محمدرضا خانزاده، مهرداد پولادی، محمدرضا خلعتبری، محمد نوری، پژمان منتظری، امیر حسین صادقی، شجاع خلیل‌زاده، احسان حاج صفی، هاشم بیک‌زاده، جواد نکونام، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری، اشکان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد، مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش، یعقوب کریمی و خسرو حیدری.

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی، باید روز یکشنبه راس ساعت 12 ظهر در هتل آزادی خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.اردوی تدارکاتی فوق به منظور حضور ملی‌پوشان برای دیدار مقابل تایلند برگزار می‌شود.دیدار دو تیم ملی ایران و تایلند روز بیست و سوم مهرماه انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ دیدار تیم‌های ملی ایران و تایلند از سری مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا در گروه Bمی‌باشد.



تاريخ : پنج شنبه 16 آبان 1392 | 23:48 | نویسنده : ابوالفضل فرج وند |

ايكر كاسياس ، بازيكن رئال مادريد در صفحه اينستاگرامش عكسي از خودش در زمان حضورش در رده نونهالان تيم منتشر كرده است .

 



تاريخ : پنج شنبه 16 آبان 1392 | 10:40 | نویسنده : ابوالفضل فرج وند |

توپ هاي طلايي

كريستيانو در سال 2008 توپ طلا را برد و امسال اگر حق خوري نشود بايد اين جايزه را تكرار كند . مقايسه امار بازيكن پرتغالي با ريبري مضحك است . گرت بيل نيز در ميان 23 نامزد توپ طلا حضور دارد و با توجه به سن 24 ساله اش اميدوار است كه با پيراهن رئال حداقل يك بار توپ طلا را ببرد . دو صاعقه ، دو گلگله كه برايشان پوچ مفهومي ندارد . قيمتشان نزديك به 200 ميليون يوروست اما با اين عملكرد غول وار هيچ كس قيمتشان را به ياد نمي آورد . وقتي تيم بدون انرژي بازي مي كند ، ناگهان دو ورزشگار ظاهر مي شوند كه انگار از فيلمهاي علمي - تخيلي قرن بيست و سوم بيرون زده اند . بلند قامت ، هركول وار ،‌فرياد زنان ، جاه طلب و بدون حد و مرز . مثل شيرهايي كه بوي طعمه را حسب كرده اند . آنجلوتي مي تواند مدام تركيب هايش را عوض كند ، اما مهم اين است كه دو اسلحه در خط حمله هستند كه به راحتي از پس كار بر مي آيند . كريستيانو بيل ،‌به خوبي بوفون را مقهور خود كردند . انها به خوبي از پس بعد از ظهري ر آمدند كه خوب شروع نشد ، شايد تيم هنوز در حالت نيمه دوم وايكاس بود ...

نارنجي نه !

مي دانم كه در يك دنياي تجاري با مارك هاي تبليغاتي هستيم اما ديدن رئال در اروپا با پيراهن نارنجي ، ديدگان را اذيت مي كند . آديداس در مورد اين تيشرت مي گويد :" الگو گرفتن از رنگ اشعه هاي خورشيد است كه انرژي را به تيم مي افزايد . " خيلي شعاري و رمانتيك است . اما اين فوتبال است و ما روياي 1+9مين چمپيونزليگمان را داريم و روزي كه به جام مقدس مي رسيم ، بايد سفيد پوشيده باشيم . بعضي چيزها مقدس هستند . 

سن ايكر

اگر كريستيانو و يل در خط حمله تفاوت ايجاد مي كنند ، كاسياس هم اثر خودش را مي گذارد . اقتدار و عظمتش را در عقب زمين ارائه مي دهد . اين دستكش هاست كه ما را به روزهاي بزرگمان مي رساند . بورسيا در نيمه نهايي قبلي چمپيونزليگ درست مقابل همين خط دفاع قرار گرفت :‌راموس در راست و په په و واران در وسط . در آن زمان تجربه جواب نداد و رئال انگار دچار زلزله شده بود . بين ترديدها و زلزله هاي تاكتيكي ، ايكر نگذاشت يووه به هدفش برسد . حتي وقتي كه په په در آستانه گل به خودي قرار گرفته بود، يك واكنشي كاسياسي داشت . سپس در صحنه اي بي نظير توپ را با پاي راستش مهار كرد ، تا جلوي ضربه سر ماركيسيو را هم بگيرد . فقط ويدال از روي نقطه پنالتي و يورنته توانستند دروازه بهترين سنگربان جهان را بگشياند . بله ، ايكر مي داند كه تا بازي با گالاتاسراي بازي نمي كند ،‌پس آسان نيست كه بتوان اين عملكرد را تصور كرد . 

كريستيانو 59-43 مسي

تا كنون در سال ميلادي ، كريستيانو 16 گل بيش از مسي زده است . در رئال به ركورد 222 گل زده است كه از اين تعداد 100 گل در خارج از خانه بوده اند . وقتي هواداران يووه در نيمه دوم او را هو مي كردند ، مطمئن بودم كه به سبك خودش واكنش نشان مي دهند . 

آينده

بعد از ظهر پيروزي 2-0 تيم جوانان رئال را ديدم و آنجلوتي هنوز كارواخال ، موراتا ، كاسميرو ، خسه و ناچو را داريم . به آكادمي مي توان با اميد به آينده نگاه كرد ، به خصوص وقتي دو صاعقه به نام كريستيانو و بيل را داشته باشي .

 برای دیدن سایر عکس ها به ادامه مطلب برید

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آبان 1392 | 10:31 | نویسنده : ابوالفضل فرج وند |

سیر ایارامندی با پوشیدن پیراهن شماره 24  بر روی زمین  سانتیاگو برنابئو برای اولین بار به عنوان بازیکن رئال مادرید قدم گذاشت . جایی که رسانه ها دائم از او عکس میگیرفتند و بیش از 4،000 طرفدار رئالی در ورزشگاه حاضر شده بودند . 



تاريخ : پنج شنبه 16 آبان 1392 | 10:29 | نویسنده : ابوالفضل فرج وند |

خوان ایگناسیو گارسیا اوچوا ، خبرنگار ماركا حتم داد كه رئال مادرید در حالی سه سال پیش مسعود اوزیل را خرید كه بازیكن آلمانی از باشگاه بارسلونا نیز پیشنهاد داشت . این خبرنگار در كتاب " مسعود اوزیل ، جادوگر چكمه پوش " نوشته است :" اوزیل به رئال مادرید قول داده بود . او در حالی رئال را انتخاب كرد كه بارسلونا و گواردیولا نیز به او ابراز تمایل كرده بودند . اما مسعود خیلی زود با مادرید هماهنگ شد و زندگی عادی خود را پیدا كرد . او را می شود مدام در رستوران ریتارو ،‌رستوران تركیه ای نزدیكی برنابئو پیدا كرد . " گارسیا اوچوا ادامه داده است :"‌درست است كه در رئال رقابت برای بازیساز زید است اما اوزیل آرام است . پدرش با باشگاه در مورد تمیدد صحبت كرده است . اوزیل در فصل گذشته هم از خودش راضی بود اما دو صحنه در مقابل دروازه مقابل بورساوزیلیا و اتلتیكو می توانست خیلی چیزها را عوض كند . 



تاريخ : پنج شنبه 16 آبان 1392 | 10:12 | نویسنده : ابوالفضل فرج وند |

صدتایی شدن" کریستیانو رو نالدو":                                                                          بازیکن پرتغالی در صدمین بازی چمپیونز لیگش در تورین بازی می کند آنجلوتی هنوز مردد است و از شانزدهین ترکیبش استفاده                    می کند                              کونته(سرمربی یوونتوس):                خط حمله ی رئال ویرانگر است.                



تاريخ : پنج شنبه 16 آبان 1392 | 9:49 | نویسنده : ابوالفضل فرج وند |
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
.: Weblog Themes By VatanSkin :.